Demokratik partiyadan prezidentlikka nomzod Kamala Xarris va sobiq prezident Donald Tramp (Respublikachi nomzod) saylovoldi kampaniyasi davomida qariyb 14,7 milliard dollar sarflangan.
Bu haqda Bloomberg agentligi ma’lum qildi.
2024 yilgi saylovlar siklida bunday mablag‘lar nomzodlar, partiyalar va turli siyosiy harakatlar qo‘mitalari tomonidan, xususan, Ilon Mask tomonidan qo‘llab-quvvatlanganidan tortib, maxsus manfaatdor tashkilotlargacha, AQSh Federal Saylov Komissiyasiga ko‘ra, sarflangan. Hammasi bo‘lib 11 ming "siyosiy guruhlar" mavjud.
Bloomberg ta’kidlaganidek, xarajatlarning katta qismi reklama, "mablag‘ yig‘ish uchun umidsiz murojaatlar va cheksiz eshik qo‘ng‘iroqlari"dan keladi. Shu bilan birga, bu sohada eng katta sa’y-harakatlar belanchak shtatlarda qilingan bo‘lib, ekspertlarning fikriga ko‘ra, AQShda 5 noyabr kuni bo‘lib o‘tadigan prezidentlik saylovlari natijalarini aynan shular belgilab beradi.
Arizona, Jorjiya, Michigan, Nevada, Shimoliy Karolina, Pensilvaniya va Viskonsin shtatlarida reklama kampaniyalari kuniga 24 soat ishlaydi. Binolar derazalariga, yo‘llar bo‘ylab osilgan klassik saylov plakatlari, shuningdek, efirni to‘ldirgan televizion reklamalardan tashqari, ayniqsa, ijtimoiy tarmoqlarda raqamli reklamalar ham qo‘shildi.