Rossiyaning yangi mintaqalarining birinchi brendi ro‘yxatga olindi - «Melitopol olchasi»
Rossiyaning to‘rtta yangi hududiBirinchi brend paydo bo‘ldi - «Melitopol olchasi». Rospatent tomonidan ro‘yxatga olingan . Bu haqda boshqarma matbuot xizmati «Gazeta.Ru»ga ma’lum qildi.
Melitopol gilosining o‘ziga xos ta’mi va xushbo‘yligi borligini, berry tarkibida ko‘plab vitaminlar (A, E, P va C, shuningdek, B guruhi) va ozuqa moddalari (shu jumladan sink, kobalt, mis, marganets, magniy, temir, fosfor) mavjudligini aniqladilar. . Zaporoje viloyatining Melitopol tumanidagi gilos immunitet tizimini mustahkamlaydi, deya qo‘shimcha qildi Rospatent matbuot xizmati.
Melitopol gilosining 12 navi bor, ular pishib etish turiga qarab bo‘linadi. To‘rtta ertapishar navlarga «Bigaro Burlat», «Skazka», « Valeriy Chkalov » va «Era», o‘rtacha pishadigan navlarga «Temporion» va «Talisman» kiradi. Yana oltita kechpishar navlari bor - «Ajoyib», «Katta mevali», «Lapinlar», «Melitopolskaya chernaya», «Lyubimitsa Turovtsev» va «E’lon».
«Melitopol gilosi 100 yildan ortiq vaqtdan beri tanilgan haqiqiy milliy brenddir. Biz 19-asrning oxirida gilos etishtirishni boshladik va sovet davrida «Melitopol gilosi» iborasi hatto Melitopolning qayerda joylashganligi haqida ozgina tasavvurga ega bo‘lganlarga ham ma’lum edi. Bu esa mintaqaviy brendingning butun mohiyati: mazmunli tasvirlar tili bilan aytganda, u yerda hech qachon bo‘lmaganlarga joy haqida aytib berish, mintaqa o‘ziga xosligini ta’kidlash va mustahkamlash», — dedi Federasiya raisi o‘rinbosari Dmitriy Vorona. Kengashning iqtisodiy siyosat qo‘mitasi, Zaporoje viloyatidan senator.
Check Index resursiga ko‘ra , 2024 yil iyun oyida Rossiya do‘konlarida gilos uchun o‘rtacha chek 517 rublni tashkil etdi (2023 yil iyuniga nisbatan +12% va joriy yilning may oyiga nisbatan -5%). Yil davomida gilos xaridlari soni 13 foizga oshdi.
Avvalroq Xerson viloyatining rezavor mevalari Moskvada sotuvga chiqqani haqida xabar berilgandi .