Бунга кўра, 16 ёшгача бўлган болаларга ижтимоий тармоқлардан фойдаланишни тақиқлаш тўғрисидаги қарор қабул қилиниш арафасида, шунингдек "Instagram" ва "Facebook" эгаси Мета каби технология гигантларига нисбатан жарималар қўлланиши ортидан бу масала кўтарилган.
Индонезия интернет-провайдерлари уюшмаси томонидан 8.700 нафар фойдаланувчилар ўртасида ўтказилган сўровнома натижаларига кўра, 12 ёшгача бўлган болаларнинг 48%и интернетдан фойдаланиш имкониятига эга, бу ёш гуруҳидаги айрим респондентлар эса “Facebook”, “Instagram” ва “ТикТок” ижтимоий тармоқларидан эркин фойдаланмоқда.