Bugun 12 dekabr, 2024 yil, payshanba

КИР

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

2024 yil 17 oktyabr kuni O‘zbekiston poytaxtida JETOUR AUTO kompaniyasi yangi JETOUR T2 mahsulotining tantanali taqdimotini o‘tkazdi. «Pyramids» dam olish maskanida bo‘lib o‘tgan ushbu tadbir JETOUR brendining O‘zbekiston bozorida yanada kengayishini ko‘rsatdi hamda JETOURning jahon avtomobil bozoridagi ta’siri va innovasiyalarini namoyish etdi.

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

Brendni farqlash «qayta belgilash»ga urg‘u beradi

Matbuot anjumanida JETOUR AUTO vise-prezidenti Ke Chuandeng «Travel+» ning tabaqalashtirilgan brend strategiyasiga amal qilish kompaniyaning shiddatli bozor raqobatidan ajralib turishi uchun asosiy muvaffaqiyat omili hisoblanishini ta’kidladi. JETOUR AUTO 2018 yilda tashkil etilganida, u Xitoy avtomobil bozorida kuchli raqobatga duch keldi. Keng ko‘lamli tadqiqotlar va soha mutaxassislari bilan maslahatlashgandan so‘ng, kompaniya istiqbolli segmentni aniqladi: ochiq havoda sayohat. Foydalanuvchilarning sayohatga bo‘lgan ehtiyojlarini chuqur anglagan holda, JETOUR AUTO «Travel+»ning o‘ziga xos konsepsiyasini ishlab chiqdi, u nafaqat mahsulotga, balki odamlarning turli xil foydalanish holatlarida avtomobillar bilan o‘zaro munosabatiga ham e’tiborni qaratadi. Ichki va tashqi resurslardan foydalangan holda, JETOUR AUTO haydovchilarning qulay va o‘ylangan sayohat yechimlariga bo‘lgan ortib borayotgan talabini muvaffaqiyatli qondiradi.

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

Doimiy sa’y-harakatlar tufayli JETOUR AUTO «Travel+» bozor segmentini mustahkamladi va kengaytirdi. 2018 yilda o‘zining birinchi mahsulotini ishga tushirgandan beri kompaniya 73 oy ichida 1,33 million donadan ortiq global sotuvga erishdi va butun dunyo bo‘ylab 49,8 milliondan ortiq muxlislarning ishonchini qozondi. Bu butun sanoatni hayratda qoldirgan «JETOUR Speed» deb nomlanuvchi ajoyib muvaffaqiyat tufayli mumkin bo‘ldi. Janob Ke JETOUR AUTO savdosining tez o‘sishi uning «Travel+» strategiyasiga sodiqligi bilan bevosita bog‘liqligini ta’kidladi. Kelgusida kompaniya ushbu bozor segmentini faol rivojlantirishni davom ettirish, operasion faoliyatga e’tibor berish, mahsulot qatorini yaxshilash, bozor ulushini kengaytirish va keyingi million sotuvga erishishga intilish niyatida.

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

JETOUR O‘zbekistonda: Markaziy Osiyo bozorining strategik yo‘nalishi

JETOUR AUTO uchun O‘zbekiston bozori Markaziy Osiyodagi rivojlanishning muhim strategik yo‘nalishi hisoblanadi. «JETOUR AUTO UZBEKISTAN» kompaniyasi bosh direktori o‘rinbosari Ziyoviddin Parpiyev Xitoy va O‘zbekiston o‘rtasidagi savdo aloqalari chuqurlashib borayotgani munosabati bilan mamlakatimiz avtomobil bozori barqaror o‘sib borayotganini alohida ta’kidladi. O‘tgan yili o‘zaro tovar ayirboshlash hajmi 14,033 milliard AQSh dollarini tashkil etdi va bu ko‘rsatkich o‘sishda davom etmoqda. Mahalliy iste’molchilar sifatli va innovasion mahsulotlarga yuqori qiziqish bildirmoqda, bu esa JETOUR brendi va mahsulotlari uchun ajoyib bozor istiqbollarini ochadi.

Hozirda JETOUR O‘zbekiston bozoriga X70, X70 PLUS, X90 PLUS, DASHING va yaqinda e’lon qilingan T2 kabi qator avtomobillarni taqdim etdi. Ikki asosiy seriyani qamrab olgan: oilaviy avtomobillar va yo‘ltanlamaslar, kompaniya mahalliy haydovchilarning ehtiyojlarini to‘liq qondiradi. Kelajakda JETOUR mahalliy miqyosda brendning raqobatbardoshligini oshirish uchun ilg‘or modellarni ishlab chiqishda davom etadi.

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

JETOUR T2: off-road va taassurotlar

JETOUR T2 mahsulotiga kelsak, JETOUR AUTO UZBEKISTAN bosh direktori Li Chiang ushbu yo‘ltanlamas sayyohlik avtomobillari segmentida brend uchun o‘zgarishlardan dalolat berishini ochiq-oydin ta’kidladi. T2 nafaqat haydovchilarning kundalik qatnovi va qiyin marshrutlarda o‘yin-kulgiga bo‘lgan ehtiyojlarini qondiradi, balki haydovchilar chinakamiga tanish va sevadigan klassik avtomobilga aylandi.

JETOUR T2 ajoyib xususiyatlarga ega: keng salon, kuchli dvigatel, yuqori darajadagi ekologik toza va aqlli boshqaruv tizimlari. U Porsche kompaniyasining sobiq bosh dizayneri tomonidan ishlab chiqilgan bo‘lib, bu uning yuqori sifatini ta’kidlaydi. Keng ichki makon osongina mobil yotoqxonaga aylantirilishi mumkin, bu esa uzoq sayohatlar uchun idealdir.

Mashina Xitoyning eng kuchli 2,0T dvigateli va 7 pog‘onali Magna 7DST qo‘sh muftali transmissiyasi bilan jihozlangan. CONY 12-kanalli audio tizimi unutilmas haydash tajribasi uchun atrof-muhit ovozini ta’minlaydi. Bundan tashqari, T2 BorgWarner’ning oltinchi avlod XWD to‘liq g‘ildirakli boshqaruv tizimi yo‘ldan tashqarida ishonch bilan ishlaydi.

Janob Chiang, shuningdek, 7 o‘rinli T2 modeli ishlab chiqilayotganini va shu yil oxirigacha xalqaro bozorga chiqishi kutilayotganini aytdi. Kelgusida kompaniya mamlakat bo‘ylab qulay sayohat uchun yangi modellar va imkoniyatlarni joriy qilishni rejalashtirmoqda.

JETOUR brendi JETOUR T2 YO‘LTANLAMASni qanday afzalliklar bilan yaratdi?

Kiritildi: 11:27 21.10.2024. O'qildi: 2271 marta. Fikrlar soni: 0 ta.
telegram channel

Bo'limga tegishli qiziqarli xabarlar

Eng ko'p o'qilgan yangilik

Fikr bildirish uchun qaydnomadan o'tishingiz so'raladi va telefon rakamni tasdiklash kerak buladi!