Демократик партиядан президентликка номзод Камала Харрис ва собиқ президент Дональд Трамп (Республикачи номзод) сайловолди кампанияси давомида қарийб 14,7 миллиард доллар сарфланган.
Бу ҳақда Bloomberg агентлиги маълум қилди.
2024 йилги сайловлар циклида бундай маблағлар номзодлар, партиялар ва турли сиёсий ҳаракатлар қўмиталари томонидан, хусусан, Илон Маск томонидан қўллаб-қувватланганидан тортиб, махсус манфаатдор ташкилотларгача, АҚШ Федерал Сайлов Комиссиясига кўра, сарфланган. Ҳаммаси бўлиб 11 минг "сиёсий гуруҳлар" мавжуд.
Bloomberg таъкидлаганидек, харажатларнинг катта қисми реклама, "маблағ йиғиш учун умидсиз мурожаатлар ва чексиз эшик қўнғироқлари"дан келади. Шу билан бирга, бу соҳада энг катта саъй-ҳаракатлар беланчак штатларда қилинган бўлиб, экспертларнинг фикрига кўра, АҚШда 5 ноябр куни бўлиб ўтадиган президентлик сайловлари натижаларини айнан шулар белгилаб беради.
Аризона, Жоржия, Мичиган, Невада, Шимолий Каролина, Пенсилвания ва Висконсин штатларида реклама кампаниялари кунига 24 соат ишлайди. Бинолар деразаларига, йўллар бўйлаб осилган классик сайлов плакатлари, шунингдек, эфирни тўлдирган телевизион рекламалардан ташқари, айниқса, ижтимоий тармоқларда рақамли рекламалар ҳам қўшилди.