Ўзбекистонда рекламага бу йил салкам ярим миллиард доллар сарфланди.
2024 йилда Ўзбекистонда рекламага сарфланган маблағ $481,5 миллионни ташкил этди. Бу ҳақда Курсив Статистага таяниб, хабар берди.
Ўзбекистон реклама харажатлари бўйича МДҲда тўртинчи ўриндан жой олди.
Биринчи ўринда — Россия бу йил режалаштирилган харажатлар $10 миллиарддан ошган. Қозоғистон $777,7 млн билан ушбу рўйхатда иккинчи ўринда. Учинчи ўриндан урушга қарамай Украина реклама харажатларининг юқори даражасини сақлаб қолмоқда — $683,6 млн.
Марказий Осиё давлатлари орасида Ўзбекистондан кейинги ўринда Туркманистон бўлиб, мамлакат реклама харажатларига $156,6 миллион сарфлаган.